作者 Super User
點擊數:1192

輪胎上面有一組數字,可能好多車主都唔係好知點解。

 

輪胎規格既標準格式通常係咁:P205/55 R16 91W, 要理解其實唔難:

P:適用汽車類型,如P代表一般載客汽車, LT代表輕型貨車

205:輪胎面寬度(Width), 單位係mm

55:輪胎扁平比(Aspect Ratio), 即係輪胎的高寬比, 單位係%

R:輪胎結構(Construction), 如R代表輻射層輪胎, B代表帶束斜交層輪胎

16:車軨直徑 (RIM Diameter), 單位係吋

91:載重指數 (Load Index),如91對應的載重重量是615 kg

W:速度代號 (Speed Rating),W對應的最高速度等級為270 km/h

 

扁平比低嘅輪胎,因為胎壁比較短,所以喺相同直徑下,胎面變得好闊。因此,接地面積可以加大,輪胎可承受嘅壓力亦都大,對路面反應就比較靈敏。

 

扁平比高嘅輪胎,雖然有充足嘅緩衝厚度,但路面感覺就比較差,轉彎時嘅側向抵抗力亦比較弱,難以有好穩定嘅表現。

至於電單車喺高速轉彎時,車身就一定會有較大幅度嘅傾側,所以側向嘅應力較小。

 

為咗輪胎喺細小凹凸路面,都可以輕易咁吸收震動,選用低扁平比輻射胎,就最容易發揮佢嘅性能。 

 

文章出處

分類: